A közép- és kelet-európai országok közül Magyarország az egyik első, ahol a helyi nyelven is elérhetővé, még könnyebbé teszi a digitális fizetést.
A PayPal globális online fizetési, pénzküldési és -fogadási platform magyarországi indulása óta számos innovatív pénzforgalmi megoldást mutatott be, amelyek könnyebbé és biztonságosabbá teszik az online fizetést.
Talán a legfontosabb, hogy a PayPal Vásárlói védelem értelmében a vásárló fél a teljes vételárat és a szállítási költséget is visszaigényelheti, ha nem kapja meg a megrendelt árucikket, vagy az jelentősen eltér a webáruház termékleírásától.
A Visszatérített visszaküldés értelmében a vásárlók indoklás nélkül visszaküldhetik a megrendelt árucikkeket, és a PayPal megtéríti a visszaküldés költségét.
Kép: Shutterstock
Mintegy mellékesen, a PayPal.Me segítségével gyorsan, egyszerűen és biztonságosan küldhetünk és fogadhatunk pénzösszegeket barátoktól, családtagoktól, munkatársaktól.
A One Touch szolgáltatással még egyszerűbbé válik a fizetés folyamata, mivel a szolgáltatás aktiválása után már csupán egyetlen kattintás is elég a fizetéshez.
Az Értékesítői védelem pedig a kereskedőknek kínál védelmet arra az esetre, ha például a vételárat jogosulatlan tranzakcióval fizetették ki.
A felsorolt szolgáltatások eddig idegen nyelven voltak elérhetőek, azonban mostantól a PayPal weboldalának alaptartalma és hamarosan a mobilalkalmazás is magyarul áll a felhasználók rendelkezésére.
Milyen változtatásokat tartalmaz a bejelentés?
A magyar fogyasztók mostantól még könnyebben, néhány kattintással vásárolhatnak és fizethetnek a világ egyik közkedvelt online fizetési megoldásával. A honosításnak köszönhetően a következő funkciók válnak elérhetővé magyar nyelven:
• fiók létrehozása
• fizetés
• profil beállítások kezelése
• útmutató a csomagvisszaküldés költségeinek megtérítésére
• útmutató problémás fizetésből vagy vásárlásból fakadó károk megtérítéséhez
• a magyarországi és külföldi webshopok aktuális híreit, ajánlatait tartalmazó hírlevél
• A felsoroltak mellett az összes számlainformáció rendelkezésre áll magyar nyelven, illetve a kereskedők mostantól magyar nyelvű számlát is ki tudnak állítani. A PayPal ügyfélszolgálat továbbra is angol nyelven érhető el, de a Súgó már magyarul is rendelkezésre áll (bejelentkezett felhasználók számára).
A PayPal Magyarországon jelenleg is népszerű fizetési megoldás, az ország a vállalat egyik legfontosabb piaca a közép- és kelet-európai régióban. A PayPal adatai szerint a magyar vállalatok aktívan értékesítenek online olyan országokba, mint például az USA, az Egyesült Királyság, Németország, Kanada, Ausztrália, Franciaország, Kína, Olaszország és Spanyolország.
Az IPSOS nemzetközi e-kereskedelmet vizsgáló felmérése szerint a helyi webshopok mellett a magyarok többnyire Kínából (36%), az Egyesült Királyságból (15%), Németországból (13%), az USA-ból (9%) és Japánból (4%) vásárolnak. A legnépszerűbb termékkategóriák a divatcikkek (ruházat, lábbelik, kiegészítő) az elektronikai cikkek, a játékok és a hobbi termékek.