Drónokat küldött a kifutóra a Dolce & Gabbana manökenek helyett

 

Nem biztos, hogy a jó marketingötlet az eladásokat növeli. Szerencsére a modellek is visszatértek.

A luxuscikkekre specializálódott olasz divatcég, a Dolce & Gabbana régen a fiatal vevőkre koncentrál. Bemutatóikon előfordult már, hogy modellek helyett bloggereket, aztán szelfiző manökeneket küldtek a kifutóra.

Majd egy órát késett a milánói divathéten a show a beszámolók szerint.

Előbb több nyelven, hosszasan kérlelték a hatszáz főnyi közönséget, hogy kapcsolják ki a wifijüket, hotspotjaikat.

Meglepetésre a modellek helyett drónok hozták be az új táskákat.

 

Kétségkívül feltűnő volt a produkció, s az átlagosnál nagyobb sajtónyilvánosságot is kapott. De meglehet, hogy többen emlékeznek majd az egészből a drónokra, mint a táskákra.

Szerencsére az emberi modellek is visszatértek: úgy tűnik, a manökenek azért még nem avultak el teljesen.