Nem biztos, hogy a jó marketingötlet az eladásokat növeli. Szerencsére a modellek is visszatértek.
A luxuscikkekre specializálódott olasz divatcég, a Dolce & Gabbana régen a fiatal vevőkre koncentrál. Bemutatóikon előfordult már, hogy modellek helyett bloggereket, aztán szelfiző manökeneket küldtek a kifutóra.
Majd egy órát késett a milánói divathéten a show a beszámolók szerint.
Előbb több nyelven, hosszasan kérlelték a hatszáz főnyi közönséget, hogy kapcsolják ki a wifijüket, hotspotjaikat.
Meglepetésre a modellek helyett drónok hozták be az új táskákat.
Here are @dolcegabbana’s Nice Boys pic.twitter.com/lrA7KLUPJP
— Tyler McCall (@eiffeltyler) 2018. február 25.
Kétségkívül feltűnő volt a produkció, s az átlagosnál nagyobb sajtónyilvánosságot is kapott. De meglehet, hogy többen emlékeznek majd az egészből a drónokra, mint a táskákra.
Szerencsére az emberi modellek is visszatértek: úgy tűnik, a manökenek azért még nem avultak el teljesen.