A televízió térhódításának kezdeti időszakában a budapesti Nagymező és Paulay Ede utca sarkán lévő Keravill bolt kirakata előtt nagy tömeg nézte együtt az előző napi Német Szövetségi Köztársaság–Magyarország (1:0) válogatott találkozót – idézte a nemzetisport.hu a Népsport 1957. december 23-i cikkét.
A magyar válogatott elmúlt három Európa-bajnokságon játszott mérkőzéseinek mindegyikét legalább 1,2 millióan nézték az M4 Sporton, a csúcsot jelentő Belgium–Magyarország (4–0) nyolcaddöntőt 2016-ban 2,8 millióan. Az idei tornán mérkőzésről mérkőzésre nőtt az érdeklődés Marco Rossi csapata iránt, a magyar–svájci (1–3) 1,2 milliója után a német–magyar (2–0) már 1,4 milliós, a skót–magyar (0–1) pedig 1,75 milliós nézettséget hozott, miközben az online streamelők száma is 200 ezer feletti volt.
Kapcsolódó tartalom
Ahhoz képest, hogy 1957-ben, az NSZK–Magyarország közvetítését bámulva ötvenen fagyoskodtak az utcasarkon a Keravill bolt kirakata előtt, nem lebecsülendő tömeg.
Székely Dávid, az M4 Sport csatornaigazgatója irányításával számos újítást vezettek be a közvetítések terén.
„A cél az, hogy a nézőt egyre közelebb vigyük az eseményekhez. Az idei Eb egyik újítása volt, hogy a pályaszéli bejelentkezések mellett a mérkőzés előtt besétálhattunk a kezdőkörbe, előzetes egyeztetés szerint interjút készíthettünk a buszról leszálló játékosokkal, benézhettünk az öltözőbe. Hozzáteszem, ehhez az MLSZ együttműködése is kellett. Előtérbe került az adatközpontú -mérkőzéselemzés, igyekszünk valamennyi érdekes statisztikát megmutatni, élni a korszerű megoldásokkal, a jövőt tekintve pedig ¬ilyen téren a határ a csillagos ég” – hangsúlyozta a nemzetisport.hu cikkében Székely Dávid.
A teljes cikk IDE kattintva tekinthető meg.