Tortával ünnepelte sikerét a Nemzeti Sport, amelynek már a 700 ezret is meghaladó követőtábora épült a Facebookon. A közösségi média fejlődése és a digitális térben az aktív jelenlét elengedhetetlenné vált a modern újságírásban. A Nemzeti Sport példája is mutatja, hogy a hagyományos értékeket és a modern technológiát ötvözve milyen sikeresen lehet elérni és megszólítani a közönséget.
„Az olyan kiemelt időszakokban, mint a futball-Európa-bajnokság, képesek vagyunk a posztjainkkal legalább egyszer elérni az összes magyart, aki fent van a Facebookon, ami hétmillió embernél is többet jelent, a kollégáim évtizedes, megfeszített munkája van emögött. A Nemzeti Sport ma már nem egyszerűen újság, vagy honlap, hanem a magyar sportrajongók minden felületen jelenlévő, továbbra is megkerülhetetlen hírforrása és fóruma”– emelte ki Szöllősi György, a lap főszerkesztője.
A magyar közszolgálati média elkötelezett amellett, hogy multiplatformos lehetőségeit kihasználva közvetítse közönségének a hazai és a nemzetközi sportesemények legjavát. Az M4 Sport és a csaknem 500 ezer követővel bíró Facebook-oldala, az M4sport.hu weboldal, a Nemzeti Sportrádió, valamint az nemzetisport.hu mind olyan felületek, amelyek révén a nézők és hallgatók bárhol és bármikor naprakész információkhoz juthatnak. Ezek a platformok együttműködve biztosítják, hogy a sportrajongók ne maradjanak le semmilyen fontos pillanatról, legyen szó élő közvetítésekről, részletes elemzésekről vagy friss hírekről.
Kiemelt kép: Bardóczy Gábor ügyvezető igazgató, Szöllősi György, a lap főszerkesztője, Kőfalvi Dániel közösségi média vezető és Somlóvári Dávid, a Nemzeti Sport Online vezetője (Fotó: Nemzetisport.hu)