×
Kövessen minket Facebook-on is!

Már követem az oldalt!

Merész vállalkozás: A milánói SUNNEI is csatlakozik a Vanguards-hoz

 

Egy ambiciózus, futurisztikus, olasz márka hatmilló eurós befektetéssel csatlakozik a Vanguards befektetési platformhoz, biztosítva a csoportban rejlő növekedési potenciált.

A csoport a feltörekvő, egy-tíz millió eurós árbevételű divat- és életmód-márkák közepes méretű vállalkozássá való fejlesztését célozta meg, amely esetenként akár az ötmillió euró feletti bevételi szintet is elérheti. Ezt az elköteleződést, valamint a modern luxus jövője iránti elhivatottságot tükrözi a SUNNEI-val kötött megállapodása is – derül ki a SUNNEI közleményéből.

A SUNNEI-t két olasz fiatal, Simone Rizzo és Loris Messina alapította 2014-ben azzal a szándékkal, hogy a divatiparra jellemző trendteremtéssel szemben a szubjektív valósággal kísérletezzenek, az időtálló minőségből nem engedve. Egyszerű, de nem mindennapi tervezői eszköztárukat a különböző kreatív szakágak ötvözésével fűszerezik, mely kivételes kommunikációjukban könnyen tetten érhető. Mindezeknek köszönhetően 100 százalékos organikus növekedési stratégiájuk bevált: közösségi felületeiket teljesen kihasználják, sajátos megközelítéseiknek köszönhetően már egy aktív követői bázisra és a kreativitást is értékelő közösségre tettek szert.

Gubicza Ágoston, a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. többségi tulajdonosa és Baldaszti Péter, a Nanushka vezérigazgatója a divatipar jövőjét szem előtt tartva, együttes erővel hívták életre a Vanguards elnevezésű, nemzetközi szakembergárdával működő divatipari holding társaságot azzal a céllal, hogy olyan vállalkozásokat építsen budapesti központtal, melyeknek fókusza a teljesen globális jelenlét. A siker kulcsával kecsegtető portfóliótag Nanushka és a GB & Partners az elmúlt 4 évben végigjárta a növekedési skála összes állomását és szembenézett mindazokkal a kihívásokkal, amelyekkel egy 700 ezer eurós árbevételről 30 millió euróra növekvő márka szembenézhet a gyors bővülés alatt.

Rendkívül izgatottan várjuk, hogy kamatoztathassuk a SUNNEI adta lehetőségeket a csoporton belül, de akár tágabb értelemben is, a teljes iparágra vonatkoztatva

– nyilatkozta Gubicza Ágoston.

Legfőbb törekvésünk, hogy ápoljuk portfóliócégeink alapító-tervezőinek kreatív elképzeléseit, és ennek érdekében szoros együttműködésre számítunk Simone-nal és Loris-nal, egyrészt saját víziójuk megvalósítása érdekében, másrészt pedig, hogy a közös siker minden rendelkezésre álló eszközét biztosíthassuk számukra” – tette hozzá Baldaszti Péter.

A SUNNEI Vanguards által nyújtott befektetésre épülő új üzleti terve az Alapkezelő vállalkozói gondolkodásmódát ötvözi a SUNNEI kreatív nézőpontjával” - mondta a SUNNEI társalapítója Simone Rizzo, majd hozzátette: „Lelkesek vagyunk, hogy olyan nemzetközi partnert találtunk, amely megérti és támogatja a jövőképünket. Kiemelt feladatunk, hogy a SUNNEI jövőjére összpontosítsunk és a márkát a következő szintre emeljük”.

A Vanguards a SUNNEI-nál betöltött tanácsadói szerepköre révén igyekszik támogatni ezt az ambíciót, megkönnyítve a nagykereskedelmi piacra való belépést, legyen szó hagyományos kereskedelmi stratégiák megtervezéséről, működési tőkéhez való hozzáférésről, vagy a márka, a marketing, az ügyfélszerzés és az üzleti növekedés további támogatásáról. Mindezekkel párosul a csoport fenntarthatóság iránti elkötelezettsége, amely nem csupán kiegészíti, hanem meghatározza azokat az üzleti döntéseket, amelyek mentén valósággá válhat a modern luxus következő fejezete.

A Vanguards segítségével olyan platformot akarunk létrehozni, amely megismételheti a Nanushkával tapasztalt sikereket más márkákkal is”- mondja Baldaszti. A SUNNEI minden bizonnyal képes lehet erre.

A SUNNEI már most is kreatív kihívások elé állítja a nemzetközi divatpiacot merész digitális megoldásaikkal, fáradhatatlan lendületükkel és páratlan kreativitásukkal. A 2021-es Canvas elnevezésű tavaszi-nyári kollekciójának bemutatása óta a sajtó egyszerűen csak úgy dicséri őket, mint a jövő sztenderjeinek hírvivői.

A címlapfotó illusztráció.