Egyre nagyobb a kereslet a hazai dizájntermékek iránt

 

Dizájtermékek az Ajándék Terminál elnevezésű karácsonyi vásáron (Fotó: MTI/Soós Lajos)

A tömegtermeléssel szemben a hazai kisvállalkozásokra és a hazai termékekre próbálja felhívni a figyelmet egy évek óta meglévő kezdeményezés az Ajándék Terminál, ami egy bevásárlóközpontban kapott helyet. Idén százhúsz hazai tervező munkáit kínálják.

Mayer Kitti, az Ajándék Terminál projektvezetője a Kossuth Rádió Napközben című műsorában elmondta, értékesítés szempontjából a karácsonyi időszak fontos periódus minden hazai tervezőnek. Ilyenkor igyekeznek minél több formában eljutni a fogyasztókhoz.

Számos tervező az adventi időszakban saját stúdiójában szervez különböző eseményeket, mini vásárokat. Ezeknek a mini vásároknak a különlegessége, hogy lehetőség nyílik egy-két kulisszatitkot is ellesni, illetve személyesen is lehet találkozni a tervezőkkel, beszélgetni a kínált kollekció darabjairól.

A projektvezető hozzátette, a személyes találkozások egyik pozitív hatása, hogy a vásárlók fejében sokkal erősebb kötődés alakul ki a márkával kapcsolatban.

Mayer Kitti kiemelte, egyre nagyobb a kereslet a hazai dizájntermékek iránt, ezt az is bizonyítja, hogy évről évre egyre több vásárló keresi fel az Ajándék Terminált.

A terminál december 24-ig kínálja a hazai tervezők különleges darabjait.


A teljes beszélgetés itt hallgatható meg.