×
Kövessen minket Facebook-on is!

Már követem az oldalt!
×

Kaszálhat még ennél is nagyobbat a Netflix?

 

Belép a videójátékok piacára a Netflix. Legalábbis ezt ígérte a filmeket, sorozatokat és valóságshow-kat kínáló legnagyobb streamingszolgáltató.

A Magyarországon is jelen lévő amerikai internetes tartalomszolgáltató megerősítette, hogy belép a videójátékok piacára is, és azt tervezi, hogy meglévő előfizetési csomagjaiban felár nélkül fog kínálni videójátékokat. Egy több évre elhúzódó terjeszkedési folyamat részeként először a mobiltelefonokon elérhető játékokra fognak összpontosítani, majd ezután jöhetnek a konzolok és TV-készülékek.

A játékokra úgy tekintünk, mint egy új tartalmi kategóriára, ez valami hasonló dolog ahhoz, mint amikor a saját filmek, animációk és forgatókönyv nélküli televíziós műsorok gyártását indítottuk el

- hangoztatta a Netflix vezetése.

A vállalat azonban nem számít azonnali fellendülésre a videójátékok piacára való betöréstől. E téren sokkal tapasztaltabb cégekkel, például az Epic Gamesszel, a Microsofttal és az Electronic Artsszal kell felvennie a versenyt.

Az 1997-ben alapított, streamingszolgáltatást több mint 11 éve nyújtó Netflix mintegy 190 országban érhető el.