A Disney csütörtökön bejelentette, hogy a Star Wars- és Marvel-filmjeit a jövőben kifejezetten a Disney+ streamingszolgáltatására szánja. A Star Wars: Obi-Wan Kenobiban például Ewan McGregor és Hayden Christensen is visszatér.
A Disney a tervek szerint a Marvel- és a Star Wars-univerzumból tíz új tévésorozatot kínál majd streamingszolgáltatásán a következő években. Ezek között van a The Mandalorian új sorozata, amelynek egyik hőse egy Yodához hasonló Star Wars-karakter lesz.
Disney has announced NINE new #StarWars series!
Ahsoka
Rangers of the New Republic
Obi-Wan Kenobi
Rogue Squadron
The Acolyte
Lando
Visions
A Droid Story
AndorALL coming to Disney Plus... pic.twitter.com/zUMArxoaBt
— Star Wars: Wayfinder (@WayfinderSW) December 10, 2020
Egy másik Star Wars-széria, az Andor is a tervek között szerepel. Ebben Diego Luna alakítja majd ugyanazt a karaktert, amelyet a 2016-os Zsivány Egyes - Egy Star Wars-történet című filmben játszott. Az új produkciók között jelentették be azt is, hogy Patty Jenkins rendezi a Rogue Squadron című Star Wars-filmet, amelynek főhősei a Star Wars-univerzum pilótái lesznek. Ez a film várhatóan 2023 karácsonyán fog debütálni. A Variety.com megjegyezte, hogy Jenkins lesz az első nő, aki Star Wars-filmet rendez.
Jenkins Wonder Woman 1984 című, a Warner Bros.-nál készült szuperhősfilmje karácsonykor érkezik az HBO Max streamingszolgáltató kínálatába egyidejűleg a mozis bemutatóval.
A Disney csütörtökön azt is elárulta, hogy újabb Star Wars-animációs filmeken, a The Bad Batch és az A Droid Story című produkción is dolgoznak már.
A stúdió vezetői azt ígérték, hogy a felhasználók minden héten számíthatnak valamilyen új tartalomra. A múlt héten egy másik nagy hollywoodi filmstúdió, a Warner Bros. jelentette be, hogy összes 2021-es bemutatója egyidejűleg debütál az HBO Max streamingszolgáltatásán és a mozikban.
A pandémia nagy csapást jelent az egész szórakoztatóiparra, a mozik kétségbeesetten várnak a filmekre, amelyek visszacsábítanák a nézőket a mozikba. A nagy filmstúdiók azonban a streaming iránti igényt meglovagolva az előfizetői bázisukat építik az új bemutatóikkal, a tartalomgyártók azt a közönséget akarják kiszolgálni, amely még nem kész visszatérni a mozikba - írta a BBC News.