A 27 éves svájci lány, aki kitalálta a spirál hajgumit, tavaly 6,5 milliárdot keresett

 

Az iskolatársai kinevették az ötletét, most milliomos.

A történet közel tíz évvel ezelőtt kezdődött, amikor a buliba igyekvő, most már 27 éves Sophie Trelles-Tvede nem találta a hajgumiját, és haját egy régi telefonzsinórral kötötte össze.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

FINALLY I can share my news: in August this year I managed to sign a book contract so that I can write the story of @invisibobble. Over the years I always felt people enjoying hearing our weird stories. From how we started, to hilarious success tales, to the butt-fuckups. This is a story that is told as a comedy, with a side note of what I learned along the way. Failing is a huge part of growing and learning, and I think this book, ‘100 MILLION HAIR TIES AND A VODKA TONIC’ embraces that quite well. We will be launching in July in the UK next year, followed by the USA in October. I’m so excited to hear your first feedbacks and reactions. Special thanks to @lidpublishing for making the project happen, and @lucycahandley for working with me to make the story come to life. And of course for everyone at invisibobble and @newflaggroup for being part of this great journey. MERRY CHRISTMAS! #femaleentrepreneur #youngauthor #storytelling #invisibobsessed

Sophie Trelles-Tvede (@sophie_invisibobble) által megosztott bejegyzés,

A történet itt véget is érhetett volna, azonban a másnapos egyetemista lány a fürdőszobában az elkenődött sminkje lemosása után rájött, hogy a copfja hibátlan az átbulizott éjszaka ellenére is, a spirális kábel ugyanis tökéletesen a helyén tartotta a tincseit, ráadásul meg sem törte a hajszálait.

A svájci születésű lány a karácsonyi szünetet aztán a barátjával arra használta, hogy kifejlessze az Invisibobble-t, a spirál hajgumi prototípusát, mely 2013-ban belopta magát a világ copfos felének szívébe.

Először 3-as csomagokban árulták a kiegészítőt, dobozát 5 fontért. 2012-ben egy kínai cég elkezdte nagy mennyiségben gyártani a hajgumikat, és beindult az online értékesítés, ezzel pedig sikertörténet is kezdetét vette. Sophie ötletével a BBC cikk szerint tavaly 6,5 milliárd forintnak megfelelő fontot keresett, pedig csoporttásrsai anno kinevették az üzlet indulásakor készült Instagram-posztjait.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Got my ORIGINALs from the Wishlist collection on today

Sophie Trelles-Tvede (@sophie_invisibobble) által megosztott bejegyzés,

A most müncheni központtal rendelkező Invisibobble, melyben Sophie akkori párja, Felix Haffa jelenleg is cégtárs, akkor került igazán fókuszba, mikor felkerültek a Forbes magazin Harminc sikeres fiatal 30 alatt listájára. A hajgumit azóta százezer viszonteladónál lehet megvásárolni.