Az átszervezés részleteit január 10-én teszik közzé, de azt már lehet tudni, hogy Michael Leiters technológiai igazgató, Vincenzo Regazzoni gyártási igazgató és Nicola Boari márkadiverzifikációs igazgató is elhagyja a nagy múltú olasz autómárkát – számolt be a modenai székhelyű autógyártó hivatalos weboldala, a Ferrari.com.
Michael Leiters 2014-ben csatlakozott a Ferrarihoz, és olyan sikeres modellek kötődnek a nevéhez, mint a 2019-ben bemutatott SF90 Stradale, a 2020-ban felfrissített Portofino M, illetve a 2021-ben leleplezett 296 GTB. Az SF90 és a 296 GTB a Ferrari első hibrid hajtású elektromos modellje.
In this new chapter of the #FerrariTravelDiary, the #FerrariPortofinoM takes us for a scenic tour of #Dubai. Let the lights of the city wash over as you cruise through cosmopolitan roads.#Ferrari #DrivingFerrari pic.twitter.com/3XLhpJe8YH
— Ferrari (@Ferrari) December 17, 2021
Regazzoni és Boari a márka exkluzivitását és a luxusmárka kiegészítő tevékenységeit felügyelték, nevükhöz fűződik a Ferrari első saját gyártású ruhakollekciója is.
A Ferrari közleménye szerint
a távozó vezetők utódjait már megtalálták, de nevüket majd csak január 10-én teszik közzé.
A Ferrari tájékoztatása szerint az új vezetőségi struktúrának továbbra is az innováció, a folyamatok optimalizálása, valamint a házon belüli, illetve a külső partnerekkel való együttműködés fokozása lesz a fő célja.
A F1-es csapatot már átszervezték
Az olasz márka Forma–1-es versenydivíziójánál, a Scuderia Ferrarinál idén júniusban hajtottak végre jelentős átszervezést, melynek keretében az angol Ravin Jaint nevezték ki fő versenystratégának. Elődje, a spanyol Iñaki Rueda a csapat sportigazgatója lett, részben átvállalva Mattia Binotto csapatvezető korábbi feladatait.
Címlapfotón: a 2020-ban bemutatott Ferrari Portofino M kabriolét 3,9 literes, ikerturbós V8-as motor hajtja, teljesítménye meghaladja az 590 lóerőt (Forrás: Ferrari.com)