A Netflix nemrég – 2017 óta először – frissítette a vállalati kultúrára vonatkozó irányelveit, amely ennek köszönhetően most egy új „műszaki kifejezés” című fejezettel bővült.
Mint írják, a szolgáltató széles választékot kínál, hogy lefedje az előfizetők változatos ízlését, ám aki nehéznek találja azt, hogy
olyan alkotásokon dolgozzon, amik üzenetével nem ért egyet, azok számára talán nem a Netflix a legjobb munkahely.
– áll a Netflix közleményében.
„Jó lépés” – reagált Musk Twitter-oldalán.
A Netflix irányelveinek megváltoztatására azután került sor, hogy a platform rekord mértékű előfizető-veszteséget tapasztalt, amit a vállalat a többi tartalomgyártó cég közötti versenynek, a jelszómegosztásnak és olyan tényezőknek tulajdonított, mint az infláció vagy Oroszország ukrajnai inváziója.
Musk az előfizetők elvesztéséért a Netflix woke-mozgalomhoz való dörgölőzését tette felelőssé:
„A társadalmi tudatossággal fertőzött elme vírusa nézhetetlenné teszi a Netflixet”
Az amerikai tartalomgyártó céget tavaly októberben saját alkalmazottai is támadták, amiért műsorra tűzték a kifejezetten sértő humoráról elhíresült Dave Chappelle egyik előadását, amelyben a fekete humorista transzfób megjegyzéseivel próbált humorosabb légkört teremteni műsorában.
Kapcsolódó tartalom