logo

Műsorújság

×
Kövessen minket Facebook-on is!

Már követem az oldalt!

Az egyik legnagyobb divatmárka egy terhes, transz férfival ünnepelte az anyák napját

| Szerző: hirado.hu
Az egyik legnagyobb divatcég anyák napi reklámkampányának arca nem más, mint egy terhes, transznemű férfi, aki az édesanyák tisztelete jeléül kínálgatja a cég fehérneműit. A Calvin Klein legújabb reklámja a woke-tébolyda előtt tiszteleg.

Idén anyák napja alkalmából reklámkampányt indított a Calvin Klein ruha- és fehérneműmárka, amiben egy terhes, transz férfi, Roberto Bete és egy transznemű nő, Erica Feeha kapták a főszerepet.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Roberto Bete (@roberto_bete) által megosztott bejegyzés

Roberto saját bevallása szerint kihasználta a kamerák adta lehetőségeket, hogy mindenkinek megmutathassa terhes hasát.

„Szaporodhatunk szívből vagy biológiailag, a mi szerepünk a világban azonban csak szeretni és szeretve lenni” – tette hozzá a fiatal modell.

A címlapfotó illusztráció.

Ajánljuk még