A CNN+ az exkluzív híradások és hírműsorok mellett különböző sorozatokat és filmeket is kínál, ez a felhozatal azonban a kizárólag szórakoztató tartalmak által uralt streamingszolgáltatók versenyében egy hónap alatt sem talált szélesebb célközönségre – közölte a Fox News.
A CNN+ fejlesztésére 100 millió dollárt költöttek és mintegy 500 alkalmazott dolgozott rajta. Március 28-án a CNN még egy fergeteges bemutató partit is rendezett az akkor induló CNN+ számára, a szolgáltatás azonban nem volt hosszú életű.
Az előfizetők arányosan kapják vissza a befizetett díjakat. Egyes források szerint a szolgáltatás egyes tartalmai a CNN-t is birtokló multinacionális média- és szórakoztatóipari konszern, a Warner Bros. Discovery más hálózatain jelenhetnek meg a jövőben.
A megszűnéssel egy időben Andrew Morse, a CNN+ vezetője is távozik a posztjáról. Chris Licht, a CNN újonnan hivatalba lépő vezérigazgatója csütörtökön tájékoztatta a cég dolgozóit.
„Nagyra értékeljük mindazt a munkát, ambíciót és kreativitást, amelyet a CNN+ felépítéséhez fordítottak. Bár a mai döntés hihetetlenül nehéz, a CNN hosszú távú sikere szempontjából ez a helyes döntés, amely lehetővé teszi számunkra, hogy az erőforrásokat újra azokra az alapvető termékekre összpontosítsuk, amelyek a fő fókuszunkat jelentik, a híradásokra” – közölte Licht.
A vezérigazgató szerint tisztán látszik, hogy a fogyasztók „egyszerűségre és mindent magába foglaló szolgáltatásra” vágynak, szemben a „különálló ajánlatokkal”. Licht ezzel arra utalt, hogy a Warner Bros. Discovery a cég különböző streaming szolgáltatásait (például az HBO Maxot és a Discovery+ platformot) egyetlen alkalmazásban tervezi egyesíteni a jövőben.
Can you believe it? @CNN is finally doing big-J journalism! #CNNPlus pic.twitter.com/SZ9kf66eRZ
— Steven Crowder (@scrowder) April 21, 2022
A címlapfotón a CNN+ logója (Forrás: Twitter)