×
Kövessen minket Facebook-on is!

Már követem az oldalt!

A mértékadó Reuters megrázta a pofonfát

 

A világ egyik legnagyobb hírügynöksége is beszámolt a román kormányfő lemondásáról, de csúfos hibát vétett.

Ludovic Orban román kormányfő a december 6-i parlamenti választás eredményeinek ismeretében lemondott. A hír körbejárta a sajtót, és természetesen a mértékadónak tartott Reuters is beszámolt róla.

A dolog szépséghibája pusztán az volt, hogy a magyar miniszterelnök képével illusztrálták az eseményt.

Nemrég a Barcelona bakizott, amikor Budapest helyett Bukarestbe akart menni. Azt nem tudni a Reuters a Barca kottájából játszik-e, vagy egyszerű bakiról van szó, esetleg a vágyvezérelt újságírás megnyilvánulását láthattuk, de az esetet egy szóban is tökéletesen össze lehet foglalni: ciki.