logo

Műsorújság

×
Kövessen minket Facebook-on is!

Már követem az oldalt!

A Netflix-előfizetők 99 százaléka nem használja a platform legizgalmasabb funkcióját

| Szerző: hirado.hu
A Netflix tovább építi játékportfólióját, miközben az előfizetőinek kevesebb mint egy százaléka használja azt napi szinten. Az adatok szerint a játékok naponta átlagosan 1,7 millió felhasználót vonzanak, amely a cég 221 millió előfizetőtáborának csak egy szerény szelete.

A Netflix játékait összesen 23,3 millió alkalommal töltötték le azóta, hogy a Netflix 2021 novemberében bejelentette, hogy a mobiljátékok piacára is betör. A streaming szolgáltató mindössze öt játékkal kezdte ezt a gyűjteményt, azóta több mint két tucatra bővítette kínálatát, köztük a Robbanó cicák kártyajátékon alapuló játékkal – közölte a The Vegre.

A vállalat 2022. végére szeretné ötvenre növelni jelenlegi játékkínálatát, és ennek érdekében három játékstúdiót is felvásárolt fel. Korábbi jelentések szerint a játékletöltések lassan növekednek a bevezetés óta eltelt közel egy év alatt.

Az Android-eszközökkel rendelkező előfizetők ingyenesen elérhetik és letölthetik a játékokat a Netflix alkalmazásban vagy a Google Play Store-ban, míg az Apple szabályai szerint a Netflixnek az Apple-eszközöket használó személyeket az App Store-ba kell irányítania a letöltésekhez.

Kapcsolódó tartalom

A Netflix áprilisban több mint egy évtizede először jelentett előfizetőcsökkenést, majd május és június vége között világszerte további 1,3 millió előfizetőt veszített.

A szolgáltató játékgyűjteménye egyre fontosabb szerepet játszhat abban, hogy megfordítsa ezt a tendenciát, és megtalálja a módját annak, hogy több nyereséget könyvelhessen el a már meglévő videós szolgáltatások áremelésén túl. A Netflix már tervezi, hogy az év végéig bevezet egy reklámokkal ellátott, olcsóbb előfizetői szintet.

A címlapfotó illusztráció.

Ajánljuk még