logo

Műsorújság

×
Kövessen minket Facebook-on is!

Már követem az oldalt!

Nézettségi rekordot döntött a Csináljuk a fesztivált! döntője

A közmédia legnézettebb szórakoztató műsora lett a Duna zenés show-ja, amelynek nézettségét az elmúlt két és fél évben csak a Forma–1-es Magyar Nagydíj és az augusztus 20-i tűzijáték közvetítése előzte meg. A produkció szombati döntőjét az 50 év feletti korosztály mellett sok fiatal választotta szombat este.

Csaknem félmillió embert ültetett a képernyő elé a Csináljuk a fesztivált! döntője­*, amelyben eldőlt, ebben az évadban melyik magyar dal lett az évszázad slágere. A Duna showműsorának 10 adása közül – 6 elődöntő, 3 középdöntő és a finálé – a legnézettebb, 462 532 nézővel az utolsó forduló volt. Ezzel az eredménnyel a Duna legnézettebb produkciója idén a Csináljuk a fesztivált! záróadása volt, valamint a szórakoztató programok kategóriájában – a sportközvetítéseken kívül – a közmédia legnézettebb műsora egyben. 2020-tól a saját gyártású produkciók közül a legkiemelkedőbb eredményt érte el a showműsor, a Duna csatornán csak a Forma–1-es Magyar Nagydíj közvetítését és az augusztus 20-i tűzijátékot nézték többen.

A teljes hazai televíziós portfóliót nézve szombaton a Duna a második legnézettebb csatorna volt, teljes napon és főműsoridőben is a teljes népesség körében. A nézettségi rekordot koronázza, hogy a fiatalok is csatlakoztak a nézőközönséghez; a showműsor megszólította az 50 év alattiakat, így korosztályuk aránya jelentősen nőtt a Duna átlagos közönségéhez viszonyítva.

A döntőt itt megtekintheti:

*Forrás: Nielsen Közönségmérés

Címlapfotó: A Csináljuk a fesztivált! verseny győztese, Peter Sramek, valamint Rókusfalvy Lili és Fodor Imre műsorvezetők és Korda György zsűritag (Fotó: MTI/Máthé Zoltán)

Ajánljuk még