Rendkívüli

Iskolatársa lőtt le egy 18 éves diáklányt egy gimnáziumban

Annyira népszerű, hogy 43 éves várólista van erre a különleges fogásra

| Szerző: hirado.hu
A minőségi marhahússal töltött krumplipogácsára évtizedeket hajlandóak várni a japán vásárlók.

Hihetetlen, de igaz! Egy japán hentesüzlet egyszerűen nem tudja tartani az iramot ügyes reklámkampányuknak köszönhetően az özönlő megrendelésekkel, az „Extreme Croquette”-jük, mely burgonyával és Kobe marhahússal töltött korong, annyira népszerű, hogy az emberek akár 43 évet is várnak rá.

Csak ebben a hónapban 63 000 ember került fel ennek a különleges rösztinek a várólistájára, amelyet Takasago városban található Asahiya hentesüzletben árulnak – írja cikkében a South China Morning Post.

Ez is érdekelheti!

„Megfizethető és ízletes krokettet készítettünk, amely bemutatja a boltunk koncepcióját” – mondta Shigeru Nitta, az Asahiya harmadik generációs tulajdonosa a CNN-nek 2022-ben.

Rossz hír a Japánon kívüli rajongóknak, hogy jelenleg csak online árulják őket, és csupán belföldre szállítanak.

Minden egy reklámkampánnyal indult

Az 1926-ban alapított, családi kézben lévő húskereskedés a második világháborút követő években kezdte el árulni a Kobe marhahúsos kroketteket, amelyeket jelenleg fagyasztva, öt darabos dobozokban 18,20 dollárért, nagyjából 6400 forintért árulnak.

A fogás a 2000-es évek elején lett igazán népszerű, miután a cég elkezdte online árulni őket. A reklámkampányuk hamar nagy siker lett, ugyanis akkori áron alig 1000 forintba került egy csomag a krokettből, miközben a belekerült minőségi hús költsége önmagában több volt.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

新田 滋 (@shigeru.nitta) által megosztott bejegyzés

Miért érte meg nekik ráfizetéssel eladni a rösztiket? A szisztéma az volt, hogyha az olcsón megvásárolt ízelőtő megtetszik a vásárlónak, visszatérnek és hajlandóak lesznek ezután többet költeni más termékükre és megtérül a befektetésük.

„Becsléseim szerint 300 jen (725 forintot) veszítünk minden egyes kroketten”árulta el a hentes, aki kezdetben úgy próbálta megfékezni a pénzügyi vérveszteséget, hogy csak heti 200 krokettet gyártott. Azóta napi 200-ra emelték a termelést, hogy lépést tudjanak tartani a kereslettel.

A magas alapanyaköltségek miatt tehát a tulajdonos nem keres pénzt az alacsony termelési mennyiség miatt meglehetően ritka és exkluzív termékével. Legalábbis rövid távon biztosan nem.

Az Asahiya hentesüzlet azonban egyelőre kitart, bár látva a számokat semmi sem zárja ki, hogy a listára most feliratkozók megkapják-e 2060-ra a rendelésüket, mindenesetre egyelőre nem apad az elérhető exkluzivitás iránti kereslet.

 

Ajánljuk még