Jelentősen javult a Liszt Ferenc repülőtér szolgáltatási színvonalának megítélése

 

Jelentősen javult a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér szolgáltatási színvonala a legfrissebb utaselégedettségi felmérések alapján – közölte a repülőtér üzemeltetője szerdán az MTI-vel.

A Budapest Airport tájékoztatása szerint a negyedévente, egységes szempontok alapján elvégzett utaselégedettségi (ASQ) mutató az egy évvel korábbi 3,71-ről 3,81-re javult. A 37 szempont alapján végzett felmérésben kiugróan jó értékelést kapott az utasfelvételi eljárás, illetve az utasbiztonsági ellenőrzés folyamata és a terminálok tisztasága is.

A megkérdezettek elismerően nyilatkoztak az utasbiztonsági ellenőrök udvariasságáról, az ellenőrzés alaposságáról, és a legjobbra értékelt szempontok között szerepel az utasok biztonságérzete is. E három szempont értékelése mind megközelítette vagy elérte a nemzetközi összehasonlításban is jónak számító 4 pontot – olvasható a repülőtér közleményében.

Rolf Schnitzler, a Budapest Airport vezérigazgatója a közleményben hangsúlyozta: minden fejlesztéssel az utasok komfortérzetét és kényelmes utazását szeretnék tovább javítani. Ebben az ASQ mutató a legfontosabb visszajelzés – tette hozzá.

Az elmúlt két évben a Budapest Airport 45 milliárd forintot fordított repülőtér-fejlesztésre, a következő 4-5 évben pedig további 275 milliárd forintnyi beruházást tervez  a repülőtér bővítésének, fejlesztésének keretében.