Átlagosan 350 ezren nézik a Szerencsejáték Zrt. sorsolási műsorait

 

Átlagosan 350 ezren nézik rendszeresen a Szerencsejáték Zrt. sorsolási műsorait, és mintegy 650 ezren kapcsolnak át egy-egy részre – mondta Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. marketing- és kommunikációs igazgatója hétfő reggel az M1-en.

A műsorban felidézték, hogy 2020. január 4-től megújuló látványvilággal és tartalommal jelentkeznek a Szerencsejáték Zrt. sorsolási műsorai a Duna Televízió képernyőjén.

Bánhegyi Zsófia elmondta, fontos volt az átalakulásnál, hogy kövessék a nézők megváltozott igényeit úgy, hogy növelni tudják a nézőszámot. A műsorok megújult látványvilággal, új díszletekkel jelentkeznek majd, zenekarok és sportolók is ellátogatnak a műsorokba.


Nekünk nincsen kvázi versenytársunk, hiszen nincs még egy sorsolási műsor, mégis versenyzünk a nézőkért szombat este más tehetségkutatókkal vagy szórakoztató műsorokkal” – fogalmazott Bánhegyi Zsófia.

A címlapfotó illusztráció.