Bíróság: Hazudott az RTL Klub híradója a Fradi focistájáról

 

Hazudott az RTL Klub híradója a Fradi szír focistájáról. A bulvártévé hírműsora idén januárban azt állította, hogy a Ferencváros labdarúgócsapata egy szír menekült futballistát igazolt le. A Fradi szerint ez nem volt igaz. A bíróság ezért helyreigazításra kötelezte az RTL Klub híradóját – közölte az M1.

Cikkünk frissült.

Valótlanságot állított az RTL Klub egy fiatal szír focistáról, ezért a bíróság helyreigazításra kötelezte a csatornát.

Az Ammar Ramadanról szóló januári tudósítás feliratában végig az szerepelt, hogy „szír menekült a Fradiban”.

Az RTL híradója az összefoglalóban azt hangsúlyozta, hogy a futballista a családjával együtt menekült el Szíriából, a Fradi pedig ezután szerződtette. Csakhogy a Fradi ilyet nem állított.

A sportoló Szíriában született, de nem menekült el. A Fradi mellett jelenleg is játszik a szír utánpótlás-válogatottban.

Az Origo sportrovata idézi a bírósági döntést. Azt írták, hogy az RTL állítása nem felelt meg a valóságnak. A szerződtetett focista ugyanis nem menekült. A bíróság ezért elmarasztalta a csatornát és helyreigazításra kötelezte az RTL Klub híradóját.

A helyreigazítást a csatorna nemrég tette közzé.