A Magyar Nemzeti Bank (MNB) értesült az Apple-lel kapcsolatos ismételt fizetési problémákról. Az MNB ennek nyomán haladéktalanul felvette a kapcsolatot a pénzforgalmi szolgáltatókkal és intézkedéseket kezdeményezett az ügyfelek védelmére.
A jegybank szorosan együttműködik e tevékenység során a vele állandó munkakapcsolatban lévő Magyar Bankszövetséggel
– közölte a jegybank kedden az MTI-vel.
Közölték: már a fizetési problémák első időszakánál világosan látható, hogy
a bankok többsége a korábbihoz képest jól felkészült a helyzetre, és azonnali lépéseket tettek az ügyfelek biztonsága érdekében.
Az elsődleges, még meg nem erősített adatok szerint a korábbi problémáktól eltérő módon így jóval kevesebb ügyfelet érint a fennakadás.
Az MNB – amely számára elsődleges a pénzügyi piacok stabilitása és az ügyfelek biztonsága – folyamatosan tájékoztatást nyújt a továbbiakban is a fejleményekről.
Kiemelt kép: Magyar nemzeti Bank (Fotó: YouTube)