Rekordnézettséget ért el a közmédia tűzijáték-közvetítése

| Szerző: hirado.hu
A közmédia idei, eddigi legnézettebb műsora az augusztus 20-i tűzijáték közvetítése volt a Nielsen Közönségmérés adatai alapján. A magyar nézők továbbra is a közmédia csatornáit választják, ha a legnagyobb nemzeti események élő műsorairól van szó.

Az élő közvetítést átlagosan 861 ezer néző követte figyelemmel, ami több mint 24 százalékos közönségarányt jelent. Összesen 1,252 millió ember, vagyis a magyar lakosság 15 százaléka kapcsolódott be legalább egy percre a közvetítésbe. A műsor így nemcsak a közmédia idei legnézettebb produkciója lett, hanem a teljes piacon is az év harmadik legnézettebb műsorának bizonyult.

A közvetítés online is kiemelkedő érdeklődést váltott ki: a Médiaklikk.hu felületén több mint 25 ezer látogató követte, és 32 ezernél is több megtekintést eredményezett.

A nézettségi adatok követik az elmúlt évek tendenciáját, egyúttal megerősítik, hogy a Duna továbbra is a magyar televíziós piac vezető csatornája, ha a legnagyobb nemzeti események közvetítéséről van szó. A közmédia hagyományos, televíziós műsorszórással, online és augusztus 20-a óta már a Médiaklikk streamingfelületén is biztosítja, hogy az ünnepi pillanatok színvonalas, élményszerű módon jussanak el valamennyi nézőhöz.

Nézze újra az augusztus 20-i Tűz és fények játékát a Médiaklikken!

Kiemelt kép forrása: MTVA

Ajánljuk még