Az együttműködést Tóth-Orosz Andrea, a Budapesti Metropolitan Egyetem oktatója kezdeményezte, és több mint fél éven át tartott.
A hallgatók a vállalatokkal történt konzultáció után saját kérdőívvel gyűjtött adatokat elemeztek, fejlesztve ezzel elemző- és problémamegoldó képességeiket, valamint erősítve munkaerőpiaci pozíciójukat.
A projektben részt vevő cégek között volt többek között a Bravo Group Holding, Pappas Auto Magyarország Kft, Taképszolg Zrt, Sandland és a Hotel Azúr Siófok. A cégek képviselői
konzultációkkal és tanácsokkal segítették a diákok munkáját. A félév végén 65 csapat mutatta be kutatási eredményeit, melyek közül a legjobbak a cégek előtt prezentálhattak.
A verseny védnöke Dr. Naárné Dr. Tóth Zsuzsanna oktatási rektorhelyettes és Dr. Friedmann Viktor dékán volt. Díjakat adtak át a CocaCola, Sandland, és Pappas képviselői. Az első három
helyezett wellness hétvégét nyert a Hotel Azúr Siófok jóvoltából. Mint ahogy Kis Mártától, a Módszertani Intézet vezetőjétől megtudtuk, az egyetem folytatni kívánja ezt a sikeres
kezdeményezést, és további cégekkel való együttműködést tervez a jövőben.