Aktuális

Az amerikai képviselőház elfogadta az Ukrajnának, Izraelnek és Tajvannak szánt segélycsomagot

Innovációs díj shortlistjén a METU

| Szerző: hirado.hu
A Budapesti Metropolitan Egyetemen nagy hangsúlyt fektetnek a gyakorlati tudásra. Ennek egyik fő pillére a céges világba mélyen beágyazott oktatói gárda, akik sokszor hoznak be valódi, vállalati projekteket az órákra. A METU-n végzett hallgatók jellemzően 3 hónapon belül el tudnak helyezkedni a munkaerőpiacon, amiben a myBRAND módszernek jelentős szerepe van.

A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) Magyarország legnagyobb magánegyeteme, ahol Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Karon, valamint Művészeti és Kreatívipari Karon folyik a képzés. Az egyetem közel 7000 hallgatójából csaknem 1000 külföldi, akik a világ több mint 100 országából érkeztek. A Budapesti Metropolitan Egyetem meghatározó és dinamikusan fejlődő szereplője a hazai felsőoktatásnak, és immár a kelet-közép-európai régiónak is.

A METU hallgatói mind az Európán belüli, mind az Európán kívüli mobilitási lehetőségek iránt nyitottak és ehhez rendelkezésre is állnak különböző ösztöndíjtámogatási formák az egyetemen. A
rendkívül népszerű ERASMUS program mellett az EU-n kívüli legnépszerűbb célpontok a külföldi ösztöndíjak esetében általában az Egyesült Államok, az Egyesült Királyság, Törökország, de a középázsiai országok, továbbá Kanada és Ausztrália vagy akár Japán egyes egyetemei is a megpályázható  partnerek listáján szerepelnek.

A közelmúltban rangos nemzetközi elismerésben is részesült a Budapesti Metropolitan Egyetem myBRAND oktatási módszere. Bekerült a QS Reimagine Education díjpályázatának shortlistére. Ez az innovációs díj a felsőoktatásban alkalmazott módszerek elismerése, amelyek mind hozzájárulnak a hallgatók tanulási eredményeinek javításához és ahhoz, hogy a munkaerőpiacon jobb eredményekkel induljanak az egyetem elvégzése után.

A Budapesti Metropolitan Egyetem az oktatás területén úttörő szerepet vállalt, hogy évekkel ezelőtt bevezette a myBRAND portfólióalapú oktatási módszert. Ez a megközelítés lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy egyéni oktatási utat kövessenek, amely fejleszti erősségeiket és felkészíti őket a folyamatosan változó munkaerőpiaci igényekre.

A myBRAND oktatási módszer 2018 óta az egyetem alapvető oktatási modelljének részét képezi. Ennek az innovatív módszer célja az, hogy a hallgatók saját szakmai portfóliót építsenek tanulmányaik során. Ez a portfólió az oktatás elejétől a záróvizsgáig kíséri végig a hallgatókat, és lehetővé teszi számukra, hogy bemutassák azokat a kompetenciákat és tudást, amit tanulmányaik során megszereztek. Így a munkaerőpiacra kerülve pedig a portfólióépítés eredményeit fel tudják használni egy kiemelkedő önéletrajz elkészítéséhez, tudatos karrierépítéshez.

Ez az új szemléletmód az üzleti tanulmányoktól kezdve a kommunikációtudományon, a turizmuson, a marketingen, a művészeti képzéseken és a nemzetközi tanulmányokon átível, és felkészíti a hallgatókat a valós munkaerőpiaci elvárásokra.

„A Budapesti Metropolitan Egyetem küldetése a munkájukban és életükben kiteljesedni képes alkotók közösségének építése. A METU olyan inspiráló közösség, ahol minden hallgató megtalálhatja a személyes és szakmai kiteljesedésének útját. Az oktatók inspiráló mentorokká válnak, és egy olyan közösség jön létre, amely ösztönzi a kreatív gondolkodást és a folyamatos fejlődést.” – hangsúlyozta Dr. Naárné Dr. Tóth Zsuzsanna oktatási rektorhelyettes, egyetemi docens.

Ajánljuk még