A közmédia karitatív kampánya ezúttal is különleges tárgyak eladásával segíti a szervezet munkáját. Az ismert emberek által felkínált relikviák többségét a Jónak lenni jó! honlapján lehet megvásárolni.
Schmitt Pál egykori köztársasági elnök, olimpia bajnok a riói olimpia eredeti fáklyáinak egyikét hozta el a vakok és gyengénlátók támogatására.
Schmitt Pál a műsorban hangsúlyozta:
a sportolók csapatszellemére vezethető vissza, hogy szívesen vesznek részt karitatív kezdeményezésekben.
Az élsportolók példaképeknek számítanak, és ha ők jótékonykodnak, az követendő példaként szolgálhat a fiatal generációnak és másoknak is – mondta Schmitt Pál, aki a kampányban a telefonokat is fogadta a stúdióban vasárnap reggel.
Ez a fáklya, amelyből csak egy létezik Magyarországon, és amelyet a Nemzetközi Olimpiai Bizottság tagjaként kapott a szervezőbizottságtól, a legjobb helyre kerülhet – vélekedett a volt államfő.
Kapcsolódó tartalom
A Magyar Posta 1,5 millió forinttal támogatja a kezdeményezést, Miklósa Erika Kossuth-, Liszt Ferenc-, és Prima Primissima díjas operaénekes egy televíziós produkcióért járó tiszteletdíját ajánlotta fel. Emellett
a Magyar Tavak Fesztiváljának fővédnökeként a fesztivál sporteseményeire ingyenes nevezés lehetőségét hozta el a rászorulóknak.
Helmeczy Dorottya, a Tündérkert című nagyszabású film producere, a készülő történelmi-politikai thrillernek, a Megafilm és a közmédia közös produkciójának jelmeztárából ajánlotta fel a Bethlen Gábor feleségét, Károlyi Zsuzsannát alakító Balsai Móni füstszínű kabátját.
Idén a program két nagykövete Szalai Ádám labdarúgó és Gubás Gabi színművész, a kampány fővédnöke pedig Roska Botond neurobiológus.
A Jónak lenni jó! jótékonysági akció minden évben az adományvonalra érkező támogatások mellett ismert emberek, szervezetek által felajánlott különleges relikviák eladásával, árverezésével is gyarapítja a támogatott szervezetnek gyűjtött összeget.
A különleges tárgyak többségét a Jónak lenni jó! honlapján lehet megtekinteni, a vásárlás menetéről a jonaklennijo@mtva.hu e-mail-címen lehet tájékozódni. Néhány különleges tárgyat pedig a közmédia vasárnapi egész napos műsorfolyamában bocsátanak árverésre.
Az MVGYOSZ tevékenységét bárki segítheti, 500 forinttal a 13600-as telefonszám hívásával és a 96-os azonosító megadásával vagy SMS-ben a 96-os szám elküldésével a 13600-as telefonszámra.
Az adományok minden esetben a kedvezményezett szervezet számlaszámán jelennek meg, a közmédia pedig követi az adományok útját, hogy hitelesen közvetítsen az akció által elért eredményről.
A közmédia célja, hogy a rendelkezésére álló valamennyi eszközzel évről évre egy jó és nemes ügy mellé álljon. A hazai médiában egyedülálló kezdeményezésnek köszönhetően az elmúlt tíz évben több mint kétmilliárd forint jutott el a rászorulókat segítő szervezetekhez.