A Badacsony és a Balaton-felvidék is megjelenik a Magyar Turisztikai Ügynökség legújabb kampányfilmjében. A videó a legszebb magyar tájak mellett a hazai gasztronómiát is népszerűsíti. A reklámanyag alig egy hónapja került fel az internetre, de már így is több mint egymillióan látták. Célja, hogy a magyarok továbbra is itthon utazzanak.
A közelgő hosszú hétvége adatai is már kiemelkedőek.
A mostani hosszú hétvégére kétszer annyian foglaltak szállást, mint 2019-ben, a járvány előtti rekordévben. Bár az őszi szünetet eltörölték, mégis sok család döntött úgy, hogy elutazik. A szállodák különleges programokkal és kínálattal várják a vendégeket országszerte.
Kapcsolódó tartalom
Folytatódnak a gasztronapok szállodánkban is, és séfünk a svédasztalos reggelinél és a vacsoránál kibővített kínálattal fog készülni a gasztronómia szerelmeseinek – fogalmazott Rózsa Judit, a Hotel Eger & Park értékesítési osztályvezetője.
„Eger mellett Gyula, Hajdúszoboszló, Budapest, Pécs és Hévíz a legnépszerűbb a Szállás.hu adatai szerint. Hévízre nemcsak hazai vendégek érkeztek, hanem visszatértek a külföldi turisták is. Sokan jöttek pihenni például Ausztriából, Csehországból és Németországból” – közölte Molnár Ágnes, a hévízi Hotel Európa Fit vezérigazgató-helyettese.
Kapcsolódó tartalom
A Magyar Turisztikai Ügynökség hazánkat népszerűsítő kampányvideóit többek között Amerikában, Olaszországban, Spanyolországban és Franciaországban is vetítik. A filmekben főként az építészetre és a gasztronómiára helyezik a hangsúlyt.
A hazai turizmus a válság ellenére is kezd magára találni, a Szállás.hu adatai szerint ugyanis a szállodák kevesebb mint egy százaléka zár be véglegesen. Vannak olyan helyek is, amelyek csak energetikai korszerűsítés miatt szüneteltetik a szolgáltatást, utána újranyitnak és várják a vendégeket.
A kiemelt kép illusztráció. (Forrás: MTI)