„A hálózatunkon végzett karbantartási munkálatok miatt a mai délelőtt folyamán akadozást tapasztaltunk, melyet kollégáink sikeresen elhárítottak.” – olvasható a Yettel Hungary mobilszolgáltató közösségi oldalán. Azt javasolták, hogy ha az ügyfelek továbbra is hálózatot érintő problémát észlelnek, akkor indítsák újra a készüléket vagy állítsák repülő üzemmódba, majd pedig normál üzemmódba.
Több kommentelőnél azonban továbbra is fennállt a probléma:
„Nekem még most sem jó a hálózat”
„Egy ideig jó volt, most megint jó, hívni se lehet”
„Továbbra sem elérhető a mobilhálózat. Újraindítás és repülőmód után sem…”
„Továbbra sem jó. Hálózat van, de hívást nem tudok kezdeményezni se fogadni. Újraindítás megvolt.”
Volt aki a humorosabb oldalát próbálta meg fogni a történteknek:
„Legalább nem hívott senki.”
A címlapfotó illusztráció.