Meghökkentő panaszt voltak kénytelenek kivizsgálni az egyik mentésirányító állomáson két ünnep között – írta hivatalos Facebook-oldalán az Országos Mentőszolgálat.
Mint kifejtették, az „ügy” azzal kezdődött, hogy öt napja tartó csuklófájdalmai miatt a mentők segítségét kérte egy harminc év körüli nő az esti órákban. A segélykéréstől számított 18 perc múlva a bejelentő ismét telefonált, ezúttal már azért, hogy panasz tegyen, amiért még nem érkeztek meg hozzá a mentők.
A hanganyagok tanulsága szerint végig türelmes mentésirányító ugyan hosszasan próbálta elmagyarázni, hogy éppen magasabb prioritású eseteknél nyújtanak segítséget az életmentők,
a nő nem volt hajlandó elfogadni, hogy a többnapos csuklófájdalom miatt a mentésirányító nem riaszthat azonnal egy szabad rohamkocsit.
A nő hallhatóan felháborodott ezen, és miután megtette a panaszt, már nem is kérte a mentők segítségét. A történet azonban itt még nem ért véget. A bejelentő pár óra múlva
ismét felhívta a mentésirányítást azzal, hogy „A maga balf*** kollegája miatt most elém kerülnek, akiket mentővel hoznak a sürgősségire” – mondattal kiegészítse az előzőleg rögzítetteket.
A vizsgálat eredményéről az Országos Mentőszolgálat ma hivatalosan is tájékoztatta a panaszost.