logo

Műsorújság

×
Kövessen minket Facebook-on is!

Már követem az oldalt!

A miniszterelnök örül, hogy a magyarok szívéhez eljutott a kormány kampányszlogenje

Megtalálta az utat az emberekhez a kormány legújabb kampányszlogenje. A „Magyarország előre megy! Nem hátra.” mondat ugyanis rímel egy ismert magyar nótára. Az internetes videómegosztók azonnal felismerték és sorozatosan gyártják a különböző feldolgozásokat. Orbán Viktor úgy reagált: öröm, hogy eljutott az emberek szívéhez a kormány üzenete – hangzott el az M1 Híradójában.

Interneten és plakátokon is terjed a kormány legújabb kampányszlogenje: „Magyarország előre megy! Nem hátra.”  A szlogen a járvány okozta válság utáni újraindításra, például a minimálbér-emelésre, a fiatalok adómentességére, a családosok adóvisszatérítésére és a 13. nyugdíj visszaadására utal.

Már a kampány kezdetén elindultak a találgatások, hogy miért ez lett a szlogen. Voltak, akik kritizálták, és voltak, akiknek tetszett. Az internet is felfedezte a szlogent, aminek ütemessége rímel egy közismert nóta első soraira: piros volt a paradicsom, nem sárga.

Nem kellett sokat várni rá, és megjelentek az első saját feldolgozások is.

@toroklorastár💃🏼🇭🇺 @_kookonut_ #foryou #fyp #nekedbe #tancitanci #miez #partnerindance #partnerincrimee♬ eredeti hang – memologus

Először voltak, akik a dal egy korábbi verzióját gondolták tovább és egészítették ki.

A kampányszöveg azóta is futótűzként terjed! Százával születnek a vicces videók az egyik közösségi oldalon. Még a kormányszóvivő is készített saját videót.

@alexandra.szentkiralyiMagyarország előre megy, nem hátra! #magyarorszag #elore #nekedbe #foryou #magyartiktok #fyp #foryoupage #fypシ #szentkiralyialexandra♬ eredeti hang – memologus

A sikeres kampányról az év utolsó Kormányinfóján is szó volt.

Orbán Viktor miniszterelnök azt mondta: örül, hogy a magyarok szívéhez eljutott a kormány kampányszlogenje és annak az üzenete.

Orbán Viktor arról beszélt: a kormány céljai világosak, az országnak előre kell mennie: „Piros volt a paradicsom nem sárga, Magyarország előre megy, nem hátra. Tehát úgy látom, hogy a magyar kampány elérte a lakodalmaknak a világát is. A mi álláspontunk pedig mind az akadémikusok, mind a lakodalmak világában világos és egyértelmű: Magyarországnak előre kell mennie, nem hátra.”

Közben a baloldal mindent megtett, hogy elhitesse: a szlogen nem működik. A 444.hu például arról cikkezett: ez a magyar történelem egyik legbénább kormányzati kampánya. A Mandiner szerint viszont a baloldali próbálkozások fordítva sültek el, a szlogen ugyanis továbbra hódít, a fiatalok pedig százával gyártják az ilyen videókat.

Kapcsolódó tartalom

Ajánljuk még