×
Kövessen minket Facebook-on is!

Már követem az oldalt!
×

A fővárosiak érzékenyítését közpénzből végzik Karácsony Gergelyék

 

A magyar gyermekvédelmi törvény rendkívül heves nemzetközi támadása mögött multinacionális médiavállalatok állhatnak, és a törvény szigorítása miatt a reklámbevételeiket féltik ezek az uniós nagyvállalatok ifj. Lomnici Zoltán, a Századvég jogi elemzője szerint – hangzott el az M1 Híradójában.


Az EU-ban a gazdasági érdekcsoportoknak óriási lobbiereje van” – mondta a jogi szakértő az M1 Ma reggel című műsorában. Szerinte többek között ezért is érte olyan példátlan erejű támadás a magyar gyermekvédelmi törvényt itthon és az Európai Unióban. Hozzátette: az EU-nak leginkább az a problémája a gyermekvédelmi törvénnyel, hogy az a reklámokban és a médiatartalmakban korlátozza az LMBTQ-propagandát.

A témával kapcsolatban a kormány által nemrég kezdeményezett népszavazáson világosan elmondhatják a véleményüket a magyarok – emelte ki Nagy Ervin, a XXI Század Intézet elemzője a Kossuth Rádió Jó reggelt, Magyarország! című műsorában. „Vannak olyan országok ahol az LMBTQ-jogok propagálását tartják előrébb valónak. Vannak viszont olyan országok is, köztük Magyarország is, ahol a kormányzat úgy döntött, hogy ebben a határt úgy húzza meg, hogy a gyermekek joga előbbre való legyen” – tette hozzá.

Nagy Ervin arról is beszélt, hogy

a tolerancia szó fogalmát a baloldal teljesen átírta. A másik véleményének tiszteletben tartása helyett ez szerinte mára már a véleményterror szinonimája lett. Ez a fajta értelmezés a szabad gondolkodás teljes felszámolásához vezet.

A szombati Pride-dal kapcsolatban az elemző pedig elmondta: maga az esemény önmagában bizonyítja, hogy Magyarországon nincs diszkrimináció.

A szombati melegfelvonuláson Budapest főpolgármestere, Karácsony Gergely is felszólalt. Beszédében egyebek mellett a propaganda felszámolását sürgette, azonban a Magyar Nemzet csütörtökön arra hívta fel a figyelmet, hogy a fővárosi turizmust segítő cég, a Budapest Brand Kft. honlapja és Facebook-oldala a múlt hétvégén csak úgy öntötte magából az LMBTQ-propagandát.

A Magyar Nemzet megjegyzi: az említett fővárosi cég egy olyan podcast adást is gyártott, amely a gyermekvédelmi törvény ellen hangolja a hallgatókat. Bizonygatni próbálják például, hogy miért szükséges melegszervezeteknek az iskolákban a homoszexualitásról felvilágosítást tartani.

Mindehhez az első homoszexuális mesekönyvet kiadó Labrisz Leszbikus Egyesület genderkutatójának és egy transzvesztita előadóművésznek a szakértelmét is felhasználták. A lap úgy fogalmaz: a fővárosiak érzékenyítését közpénzből, vagyis a budapestiek vagyonából végzik Karácsony Gergelyék.