Másodikként a K&H Bank nyerte el a Digitális jólét program kiemelkedő digitális hitelintézet védjegyét azzal, hogy az elmúlt időszakban digitális csatornákon lekérdezhető PIN-kódot vezetett be, és videóhívásos vállalkozói számlanyitást tett lehetővé ügyfelei számára – jelentette be az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM).
A hétfőn kiadott közleményben emlékeztetnek arra, hogy a tavaly novemberben elindult Digitális jólét pénzügyi védjegy program célja, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét a korszerű és kimagasló minőségű digitális szolgáltatásokra.
Solymár Károly Balázs digitalizációért felelős helyettes államtitkár kiemelte, hogy a kormány a pénzügyi szektorban is magasabb szintű digitalizációt kíván elérni Magyarországon.
A Digitális jólét pénzügyi védjegy program erősíti az állampolgárok és a vállalkozások bizalmát a hazai hitelintézetekben, amelyeket újabb fejlesztésekre is késztethet.
A minősítés technológiasemleges, elsősorban a netbanki, mobilbanki szolgáltatások bővítésére, az ügyfélszolgálat erősítésére ösztönöz – tette hozzá a helyettes államtitkár.
Németh Balázs, a K&H Bank innovációs vezetője kiemelte: fontos visszajelzés számukra a kiemelkedő digitális hitelintézet védjegy elnyerése, mert igazolja, hogy az elmúlt időszakban elindított innovatív szolgáltatásaik hozzájárulnak a digitális gazdaság fejlődéséhez.
Elmondta, hogy ügyfeleik banki kapcsolatainak digitális aktivitása növekszik, ugyanis a K&H mobilbankkal rendelkezők 2020 decemberében mintegy 5 millió alkalommal használták az alkalmazást, ügyfelek száma pedig 30 százalékkal növekedett az egy évvel korábbihoz képest.