×
Kövessen minket Facebook-on is!

Már követem az oldalt!

Induló környezetvédelmi vállalkozásokat támogat a Kék Bolygó Alapítvány

 

Induló környezetvédelmi vállalkozásokat támogat a Kék Bolygó Alapítvány. Újszerű megoldásokat várnak a fenntartható fejlődés kialakításához. A program ingyenes online workshopot és bemutatkozás lehetőséget biztosít, július 7-ig lehet jelentkezni egy bemutatkozó videóanyaggal.

Félreértés az, hogy a klímavédelem, a környezetvédelem és a fenntarthatóság közösségi médiás posztokban, vagy kéthetente felvonulva védhető. Fontos az, hogy kiváló innovációkat, találmányokat és nagyon jó ötleteket olyan pályára tudjuk állítani, hogy ez a jövőben mindannyiunk érdekében hasznosulhasson – mondta Krakkó Ákos, a Kék Bolygó Klímavédelmi Alapítvány kommunikációs igazgatója az M1 Ma reggel című műsorában.


Kiemelte, az elmúlt másfél évben feltalálók, kreatívok és kutatók keresték meg az alapítványukat az ötleteikkel. Szükségük van arra, hogy az üzletvitelhez, jogi kérdésekhez, pénzügyi kérdésekhez értsenek, hiszen ezek nélkül nem lehet sikeres a vállalkozásuk.

Ezért az a céljuk, hogy segítségükkel ezeket a projekteket mentorálják, és képzések formájában átadják azokat az ismereteket a vállalkozókat, amelyek elengedhetetlenek a sikerükhöz.

Pintér Attila ügyvéd kifejtette, hogy alapvetően cégek jelentkezését várják a mentorprogramba, de az is elfogadható, hogyha még nincs kész cég a projektekre, csak ötletfázisban van. Emellett várják az egyéni vállalkozásokat is, és olyan csapatokat, amelyeknek van ötletük a fenntartható fejlődéssel kapcsolatosan.

Fontos, hogy ezeknek a projekteknek üzletileg életképesnek kell lenniük, meg kell hogy állják a helyüket a piacon, és a fenntartható fejlődéssel kapcsolatos célkitűzéseiket üzleti oldalról is tudják támogatni.

A programra július 7-ig lehet jelentkezni. A jelentkezők közül hat vállalkozást választanak ki.

A program három részből áll. Az első része frontális oktatás, főleg pénzügyi, jogi, vállalkozással kapcsolatos ismeretek osztanak meg. Ezt követően személyre szabott mentorálás következik. A harmadik fázisban pedig visszakérdezik az addig tanultakat – részletezte Pintér.

A program célja, hogy felkészítsék a cégeket, a cégvezetőket a befektetői, üzleti tárgyalásokra, az adott cég termékének eladására.

A jelentkezéshez  vagy egy rövid szöveges leírást várnak a cégről és az ötletről, vagy egy bemutatkozó kétperces videót.

A címlapfotó illusztráció.