×
Kövessen minket Facebook-on is!

Már követem az oldalt!
×

Megint manipulatív, hazug tudósítást közölt Magyarországról a CNN

 

Megint manipulatív, hazug tudósítást közölt Magyarországról a CNN – írta a V4NA nemzetközi hírügynökség, amelyet az Origo is átvett.

A cikkben emlékeztetnek, hogy az amerikai csatorna úgy tudósított a szombati baloldali Fudan Egyetem elleni tüntetésről, hogy arról nem számolt be: Gyurcsány Ferenc kormányzása idején maga kérte az egyetemet, hogy telepítsen kampuszt Magyarországra. A hírügynökség arra is emlékeztet, hogy Gyurcsány Ferenc akkori politikai tanácsadója pedig Karácsony Gergely volt.


A címlapfotó illusztráció.