Továbbra is piacvezető lehet a Magyar Posta

Megőrizheti piacvezető helyét Magyar Posta Zrt., ha képes megfelelni a 21. század elvárásainak és szolgáltatásait ennek megfelelően korszerűsíti - mondta Bártfai-Mager Andrea postaügyért és nemzeti pénzügyi szolgáltatásokért felelős kormánybiztos csütörtökön Budapesten, az intézmény 150 éves fennállása alkalmából tartott rendezvényen.

A kormánybiztos a jubileum alkalmából hangsúlyozta, hogy a postai hálózat értékét megsokszorozhatják a korszerű innovációk, egyúttal a Magyar Posta Zrt. lehetséges új partnereként említette Kínát.

A piacvezető szerep megőrzése és új partnerek megnyerése érdekében fontosnak tartotta, hogy a vállalat teret adjon az új ötletek megvalósításához, a legkorszerűbb digitális alkalmazások bevezetéséhez. Hozzátette, hogy története során a Magyar Posta nem csupán lépést tartott a fejlődéssel, de sokszor élen járt az újítások – többek között a levelezőlap (1869) vagy a postaautó (1904) – bevezetésében.

A kormánybiztos kiemelte, hogy az elmúlt másfél évszázad során a postás életpálya tekintélyt és rangot jelentett: a postai dolgozók 3 éves bérfejlesztési programja ezt kívánja megőrizni és tovább emelni.

Az ünnepi rendezvényen Illés Zoltán elnök-vezérigazgató a bizalmat és az innovációt nevezte a vállalat legfontosabb értékeinek, amelyek újabb 150 évre biztosítják a Magyar Posta Zrt. jövőjét.

Közölte egyúttal, hogy a jubileum alkalmából alkalmi bélyegeket bocsátanak ki, az ünnepi eseménysorozat részeként kulturális programokat és kiállításokat szerveznek, a Postamúzeum pedig útnak indítja utazó kiállítását, amely a következő hónapokban az ország minden részét bejárja.