Unalmas a reklám? Vadásszon akciókra mobilalkalmazással

Ha csak a valóban számunka érdekes akciókról akarunk tájékoztatást kapni, akkor irány a BCONSHOP.

Az alkalmazáshoz hasonló fejlesztés korábban nem létezett a magyar piacon.

A mobilalkalmazás úgy segít a vásárlásban, hogy a felhasználók tartózkodási helye alapján juttat el hozzájuk kifejezetten az érdeklődési körükhöz igazított akciós ajánlatokat. A startup IT-cég a 60 millió forintos befektetésből elsősorban az alkalmazás továbbfejlesztését és magyarországi elterjesztését finanszírozza.

Fő termékük, a díjnyertes BCONSHOP a vásárlók és a kiskereskedelmi vállalkozások számára is számos előnyt nyújt: a vevők kizárólag az érdeklődési körükbe tartozó ajánlatokkal találkoznak akkor, amikor az adott üzletek környékén tartózkodnak, és vélhetően nyitottak a vásárlásra, ugyanakkor az üzletek alacsony költséggel üzemeltethető rendszeren keresztül szólíthatják meg játékos formában célközönségüket, a személyes adatok ismerete nélkül elemezve a vásárlási szokásokat.

A BCONSHOP működése rendkívül egyszerű. A vásárló alkalmazás letöltése után regisztrál (a rendszer nem kér személyes adatokat), beállítja a számára legrelevánsabb érdeklődési köröket, és a rendszer kiválogatja számára a legjobb, leginkább személyre szabott ajánlatokat, amelyek a felhasználó beállításainak és pillanatnyi földrajzi helyzetének megfelelően jelennek meg egy listában.

BCONSHOP_reszletek

Míg a hasonló alkalmazások GPS-t használnak a pozíció meghatározásához, a BCONHUNT fejlesztése alacsony energiaigényű Bluetooth technológiát alkalmaz. A rendszer az üzletekben elhelyezett, Bluetooth alapú, iBeacon nevű jeladó segítségével határozza meg a vásárló tartózkodási helyét, majd értesítést küld az akciós lehetőségekről, ha a közelben jár. Így a vevő korábbi preferenciái alapján a helyszínen dönthet a vásárlásról.

A fejlesztés kiváló vevőszerző megoldást jelent többek között az élelmiszert, ruházatot, cipőt, kozmetikumokat, gyógyszert, könyveket, sportfelszerelést, háztartási cikkeket vagy órát és ékszereket értékesítő kereskedelmi egységek számára.

A Széchenyi Tőkealap 60 millió forint értékű kockázati tőkét fektetett az innovatív mobilalkalmazásokat fejlesztő BCONHUNT-ba. A 2014-es alapítású szegedi startup Magyarországon egyedülálló, mobil alapú vásárlásösztönző megoldásokat fejleszt.