Az indulás napján, március 15-én 3,5 millió fő volt a csatorna összesített elérése a Nielsen Közönségmérés szerint.
Az öt közszolgálati adó együttes napi elérése az idei év megelőző tíz vasárnapi napjához képest 12%-kal nőtt március 15-én, ami azt jelenti, hogy a kumulált elérés mutató szerint, összesen 5,3 millióan kapcsoltak a közmédia műsorára. Az M1 napi elért közönsége a megújulás első napján, 3 millió 535 ezer fő volt - közölte a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap.
A legnagyobb közönségnövekedés a Duna TV-n történt, amelynek 41%-kal emelkedett a napi elérése és így megközelítette a 3,5 millió főt. Az óránként jelentkező új M1-es híradók közül a délelőtti kiadások 220 ezer fő fölötti nézettséget és 11% körüli közönségarányt értek el, az egyes kiadások elért közönsége 346 ezer fő volt.
Az M1-en 19:30-kor jelentkező híradó több mint 50 perces kiadása 794 ezer nézőt ért el hosszabb-rövidebb időre.
A Duna TV-t is megtalálták a nézők, hiszen a Magyarország, szeretlek! este 20 órakor 552 ezer fős nézettséget és 10,5%-os közönségarányt ért el.
Az MTVA új gyermekeként bemutatkozó új sorozat, a Kossuthkifli első részének nézettsége 21.00 órakor 435 ezer fő volt, 9,7%-os közönségaránnyal és 974 ezer elért nézővel.
Az M2 esti műsorsávjában debütált a Petőfi TV az első, Én vagyok itt című műsorral, amelyre összesen 891 ezren kapcsoltak, benne a Red Bull Pilvakerre is közel félmillióan - írt a Nielsen Közönségmérés adataira hivatkozva az MTVA.